2010-08-16 ? 18:10:16

2010-08-16

Hejsan!!! : )

De var inte tänkt att jag skulle åka till stan alls under förra veckan men då kom mormor med blodpalt som min farbror skulel få eftersom han gillar de så mkt så då åkte jag ner till sävast i onsdags och sov där de var skoj, var med emelie och vi hade de så roligt, planerade inför helgen då vi skulle till gammelstad och fara på partaj, men nu orkar jag inet skriva så mtk om de så nu komemr helgens vistelse .

Helgen har varit  helt rolig/underbar.. Träffat jätte mycke nytt folk vilket alltid är roligt, var i gammelstad på en fest så jag ångrade inte att jag for dit, sov där hela helgen... Jag var dig med en kompis som heter emelie Nordberg... Tror faktiskt hon hade jätte roligt med!!
For till boden i går och sov hos faster tills idag egentligen skulle jag hem lördag med de pallade jag fan inet så de blev att åka hem idag ist... Sov till typ halv åtta-åtta idag, sen fick man dock vänta på bussen i typ 1½ timme i boden på centralstationen, men tiden gick så fort så han inte ens märka att jag väntat så länge:):)

Nu är de bara 4 dagar kvar tills jag åker till umeå och de kommer bli så roligt/skönt att slipap byn ett tag :) hoppas verkligen att de kanske blir att få arbetspraktik på ATG-kleniken på travbanan i umeå då ätr de typ bara en gångväg fr¨ån moster och dit de kanske tar 15 min eller lite mer , beror på vilket humör jag är på att gå osv!!!


Har hittat svin snygga kläder på ginatricot som jag vill ha, tänkte bara ladda upp lite nu på min blogg, har så tråkigt ändå :)
snart kommer de....









Så de är väl de som jag vill ha, men de får man köpa då man har nog med pengar till de :)
Ha de bra Mallanbrallan♣♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild