2010-08-24 ? 21:56:13

2010-08-24

Hejsan
idag har jag haft min första praktikdag hos jan norberg en travtränare i umeå..
de var jätte rolgit fick göra massa saker so mtex, bosta av alla hästarna, fodra, ducha, sela av och på, gå ut och gå med några som jag ville gå med..
Träffa de som jobbade där med, i de stallet som jag var i så jobbade en som heter anna. Hon var super duper trevlig.. trivs jätte bra där ska ni veta, ska vara där til lden 13 september för då ska jag sen till arbetsförmedlingen och bestämma vart jag vill ha arbetspraktiken som varar i ett år elleer längre!!! :)))
vill aningen vara på hästkleniken i umeå som är vid travbanan eller så hos Jan nordberg, för tror jag kommer trivad där, har redan hittat två favvo hästar!!! börjar typ 06.30 och slutar 16.00 åde så de är långa dagar men värt de jag får hålla på med de djuren jag verkligen gillar mest av allt så :):) tar bara 5 min att cykla från moster och de och till stallet!!

men nu ska jag sova // mallanbrallan
Kommentarer
Carro

Tack så mycket! :D

2010-09-02 @ 22:23:37
URL: http://cnordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild