2010-08-21 ? 20:59:24

21-08-2010

Hejsan!!

Idag vaknade jag av att min moster kom in med min lilal söta kusin Erika, och då så gick jag liak upp 30 minuter tidigare än vad jag tänkte heheh!!!
Klockan tio så gick jag till ica i böleäng och skulle möta upp angelicka och hennes kille björn för de skulle hämnta upp mig... vi skulle fara på ngn marknad 2 mil utanför umeå så de var roligt köpte bara sockervadd sen så for vi till vännesby där de var hopptävling var där i cirka 1 timme så de var roligt... sen for vi hem till de i vännes där vi väntade på några som hette sandra och henrik typ för sen skulle jag rida på Taffy, han var hur underbar som hellst men dock busig men han är bara 6 år gammal så han är bara barnet ännu.. Efter de så for vi in och åt sen gick jag i stan ett tag tills min buss gick hem till moster med familj...

och nu så sitter jag och ser på tv!!!
// mallanbrallan<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild