2010-12-18 ? 21:05:31

Ny uppdatering :)

Hejsan!!

Vet att jag har varit dålig på att uppdatera min blogg hehe!! Men man har inte tid att sitta och skriva blogg hela tiden heller som alla ni andra kanske har!! :))
Men kan iaf berätta vad jag har för mig, under dagarna typ..

De har inte hänt så mkt hos mig... Har sökt jobb typ, men att har med letat mig en praktikplats där jag vill vara..Har letat jätte länge men sen så skrev jag med ngn som kom från linköping hon har ett stuteri med Araber och frågade henne vars man kunde leta praktikplats, och då sa hon att jag kunde gå in på en sida som jag ej kommer ihåg vad den hette, men gick då iaf in på den, kollade på stuterier och kollade den sidan hur länge som helst och flera ggr om och om igen..

Till sist så hittade jag en plats där jag ville vara ringde och pratade med hon som har de stuteriet med araber..Hon som jag ringde till heter Kristina Lindfors och bor i Gammelstan i luleå kommun. Så pratade med henne om allt typ och får ha min praktik där i januari och februari typ!! Men sen frågade jag om jag fick komma och hälsa på hennes stall med alla som jobbar där..Och de fick jag så i onsdags var jag där och hälsade på fick träffa de som är i stallet och de är då: Kristina hon som äger stallet och alla djuren, Fanny en som jobbar halvtid där, Fannys kille & Barn med, sen två killar som heter Jim & Harry de är där och hjälper till med att ta in hästarna osv.. Hon har 10 hästar, 2 hundar, 2 katter, 1 kanin och 2 getter med:))


Fick även rida den dagen, Vi som for ut och red var Fanny/Etiopia,Jim/Nettan,Harry/Dockan och jag på Ryssen, de var svin roligt och jag kmr så att trivas svin bra där kan jag säga er:))
Längtar redan tillbaka dit..!! :))

Nu är de inte länge kvar tills de är jul:)) längtar så mkt dit med all julmat osv!!=)=)=)=)=)=)



Men nu orkar jag ej skriva nå mera är ni nöjda med min uppdatering då? :))

//Mallanbrallan♥

Kommentarer
Anonym

Hälsa Kristina samt pojkarna från mig. Karina

2010-12-21 @ 21:20:01
Anonym

Hur gick det, fick du praktikplats i Januari och Februari? Kram/Karina

2010-12-22 @ 14:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild