2010-02-02 ? 20:50:57

02-02-2010

Hejsan!!

Igår fixade Marjo hårförlägningen på mig, fick låna hennes löshår som hon hade på hennes och Fredriks bröllop!! Men man sydde in de i håret, så de kliar lite granna nu osv, också är de obehagligt att sova , men de vänjer man sig  efter ett tag : ), är så nöjd för de blev så fin, Tusen tack marjo att jag fick låna de av dig :)

Idag så färgade hon mitt vanliga hår samma färg som löshåret, de blev svin snyggt kan jag säga er :)
Till helgen blir de piteå längtar som fan, ska bli så roligt att träffa min lilla söta vän Elisa , de var som ett tag sedan sen sist :)
Nu är de bara 10 dagar kvar tills jag fyller år =)

/malin bohman <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild