2010-02-15 ? 10:59:36

Måndag den 15/2-2010

Hejsan nu sitter jag i omvårdnads rummet och väntar på att Carro & Ellinor ska få sluta sin lektion som slutar 11.10, sen ska vi väl gå och äta eller vad vi nu ska göra. Jag har lektion 12.20 då har jag englska osv. Sen blir de att stanna i jmk till typ tre fyra tiden ska fara med Irina Nutti ner till hennes hästar som heter Ringo och Dumle, två helt underbara hästar fast den underbaraste hästen jag vet de är ändå min lilla ängel :), hon heter babbis :)

I fredags fyllde jag 19 år.. Fick främmande och mganska många presenter, fick bla ; pengar, smycken osv. Farfar och min faster med barn kom i fredags och stannade till söndag ,men farfar for hem i lördags heheh :)
Vi var 5 tjejer med mig som får på Sala Thai och käkade och de var Maria Ullander, Karolin Nordqkvist, Tova Ek, Annika van keeken och jag då såklart, vi hade de så trevligt osv.!!!!

Nu längtar jag till lovet =)

Nu ska jag stänga av datan och vänta på mina vänner hejjs så länge

/Malin♥
Kommentarer
Carro

Vad bra att du hade en kul födelsedag! :)

2010-02-16 @ 14:13:16
URL: http://yellowandblue.blogg.se/
Carro

okej, det ska bli spännande att se vem som vinner. Jag hejjar på OLA! :D

2010-03-01 @ 11:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild