2010-01-26 ? 08:36:55

2010-01-26

hejsan!

Nu var de ett ganska bra tag sen jag bloggade. Men jag tycker inta att jag har något att skriva om och har väl inte orkat de heller, kan ju som sagt dröja ett bra tag innan jag bloggar som ni kanske märker av ibland, mina kompisar tjatar att jag ska blogg någon gång men när man ska blogga så kommer man på att man ska göra massa annat med, så de blir typ alldrig av heller.

Nu sitter jag i omvårnadssalen för att vänta på att Carro och Ellie ska skriva klart sitt prov och att min engelska lektion ska börja idag.

Kommer att åka hem med den tidiga bussen idag som går 10.45 från busstationen, om jag orkar så går jag upp dit annars så kommer jag nog hoppa på vid skolan får se hur de blir men mest troligast hoppar jag på nere vid skolan men men...

Idag så börjar jag min första dag på min nya praktik på Gamla bjärka i vuollerim, de ska bli jätte roligt.. har längtat efter att få slippa stallet och bara vara i byn, men dock är de roligt att få praktisera med de gamla, har varit där och haft praktik förut med och till och emd sommarjobbat osv.. De gamla är så söta ibland eller ska man säga alltid!!
Så från Tisdag-Torsdag gåt jag mellan 12-16 och Fredagar 8-13 cirka :)

I helgen så ska jag fara till Elisa de ska bli roligt, men vi ska typ bara göra de gamla vanliga och de är typ att rida,se film osv..

// malin bohman ♥
Kommentarer
Anonym

Har EMD jobbat där?

2010-01-28 @ 13:30:10
Anonym

Vah? Seröst, har EMD sommarjobbat där du praktiserar nu?

2010-01-28 @ 14:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild