2010-07-04 ? 20:34:53

2010-07-04

hejsan!!

Idag har jag inte gjort så mkt varit ute och gått med mina underbara kusiner på en långpromenad till travbanan här i umeå. träffade även några från där jag hade praktik i nian så de var roligt, fick träffa min älsklingsgumma  Felippa I från de stallet, sören och hasse hade hämntat hem henne från bryssel, eller de hade hämntat henne i boden hon kom med buss dit.

Hon hade blivit misshandlad från de ägarna som köpt henne så hon var jätte mager osv vidare, men roligt att fått se henne igen efter typ 4 år :) Hon är min bebis helt klart!!

Sen så har jag bara slappat, lekt med den älska kusinen på 1 år och 9 månader i en lekpark sen gosat med den mindre av de på 9 månader!!

Sen så har jag och moster spelat ett roligt spel, kommer inte ihåg vad de heter!!
nu så orkar jag inte skriva nå mera ha de bra!!

//malin♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild