2010-07-22 ? 22:34:57

Uppdatering

hejsan jag vet att de var ganska länge sedan jag har skrivit i min blogg, men pallar inte blogg varje dag som alla andra gör!!

Men förra helgen så var de fest typ torsdag till lördag så de var roligt, på torsdag så var moster med familj, mormor och morfar och jag med min famlij och firade pappa som har fyllt 40 den 20 maj och mamma som har fyllt nu i tisdags den 21 juli!! vi åt 3 rätters middag de var super gott, de lagar så god middag på gästgiveriet!! =) mamma och pappa fick vara i bastun helt själva efter maten..


Sen på fredagen så hade grannen fredrik högling sin fest för han fyllde 40 år i söndags!! så då hade de fest vi åt gott och snackade både svenska och engelska ;)
sen på lördagen så firade vi mamma som skulle fylal 40 år den 21 juli, de var trevligt vi hade knytkalas osv..

från tisdag till torsdag så har jag varit i sävast hos min faster och kusinerna de var roligt!! skarttat och haft kul, klippte mig i onsdags med,men blev jätte nöjd med den frisyren!! :)
sen idag så har jag varit och gått med en kompis som heter Ia Väätti i boden i typ flera timmar, vi gick till bodens camping som ligger vid björknäs hallen, och sen efter vi gått ett tag blev jag så kissnödig så jag gick till några norska killar och frågade om jag fick låna deras toa för de var nöd fall och nog fick jag göra de, de var så trevligt och snygg med på en och samma gång : ) trevligare människor får man då leta efetr i norge ( killar alltså)!!
Jag sa åt killarna att de är ingen ide att prata med min kompis för hon fattar inte vad ni säger, de bara okej hur kan du förstå de, och då berättade jag att jag har en kompis från norge och en bekant som bott där i sex år

sen så åkte jag buss hem, ska packa min väska för imorgon, då åker jag i väg till forsnäs och ska vara hos ingela och lars hela helgen eftersom mamma och pappa ska bo på hotell och min broder ska vara hos faster!! de ska bli roligt!! ska hjälpa ingela i stallet och mocka bajs ur hagen, och då får jag gratis ridlektioner av henne med, då får jag rida på hennes islännign vidja som är helt underbar men dock svin känslig men de gör inte så mkt!!

Ska även rida min primadonna saga madonna på lördagen med!!


Caligula <3
Blackie & Saga Madonna<3
Ringo & dumle <3
Babbis min bebis och mitt hjärta <3
Nu så har ni fått se lite bilder på mina bebisar !!

Ha en bra kväll malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild