2010-06-24 ? 10:39:50

2010-23

hejsan!!

Idag har jag varit i jmk på arbetsförmedlingen, de gick jätte bra, min handledare maria falk är så trevlig. Sen så for jag till viveka lindfors och hjälpte henne lite i hästhagen medans hon städade huset.Sen blev de ajjte med Mia, Johannes, Bettina, Peder, Marja och Nadja.

De var roligt. Bettina, Peder, Marja och Nadja är Mias kompisar för Glen de ligger cirka 10 mil från Östersund. Så vi visade de lite olika ställen i jmk som de ville se på, de var trevliga och snälla.Sen blev de mia och äta och rida, red på Saga Madonna först själv sen så fick barna prova på att rida  på henne med, Blackie red Nadja och Marja på först, så då fick man vara lite som en ridlärare då de andra red saga!! KUL hade vi med..

Sen efter maten ngn gång så kom hästransporten av en som hade lånat den från vuollerimisrk, för vi skulle fara med Caligula så han ska få kastreras, så den 24/6-2010 så är han inte hingst längre utan valack!!När vi var hemma hos Mia i padjerim så, gick jag direkt ut till saga som Bettina fick sätta in i stallet i den stora boxen.

Spånade åt henen, gav henen hö och korn. och gosade allmänt bara så hon inet skulle känna sig så enssam. Hon fick även tre handplockade hinkar med gräs. Då blev hon jätte glad på mig :)<3Idag blire att åka till Boden och fira midsommar där med släkten, de ska bli roligt, ska även fira med några kompisar med!! så vill ni mig nå sen i em så kan vi höras av via sms eller senrare på msn :) Ha en fortsatt trevlig dag då!!

Och  ha en jätte bra midsommar!!

Kramar malin <3

Kommentarer
ida

åh, hoppas din midsommar blir awesome! :D

2010-06-24 @ 11:48:02
URL: http://musilova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild