2010-03-05 ? 15:50:41

Looooov!! =)

Hejsan!!

Jag vet att jag inte har bloggat på svin länge, men har inte haft tid att skriv nå också vet jag FAN inte vad man kan blogga om osv. men tänkte blogga lite om lovet osv!!

Förra fredagen så for jag iväg med den tidiga bussen till luleå där Anneli Andersson skulle möta upp mig på bussstationen i luleå, sen så gick vi och åt på BanThai de var svin gott, längtade efter friterade kyckling och ris och söt-sur-sås!! sen gick vi på stan och scoppade, jag köpte mig en huvtröja på ginatricot, en kappa på cubus som hade kostat 600 kronor men fick den för typ 150 spänn, så de var  chill sen köpte jag nog bara små saker osv..

Sen så var jag hos Anneli till i måndags. Då vi åkte till boden med Anette och Katrin, för de skulle göra nå grejs dära. Jag och anneli har ridit och myst på med hästarna, sen har vi inte gjort så mkt, sett film!! förra fredagen då jag kom hem till de i långsjön så packade vi in alla saker i huset deras också släppte jag ut  min älsklings vovveVarja och en annan hund som heter doli från hund gården :).

De var roligt att få träffa min lilla bebis igen!! sen for vi ut och red på Fancy och casey.. For till min faster i måndags sov till  onsdag, sen åkte jag till luelå och skulel gå på stan med en kompis med hon fick typ magsjuka eller nå skit hehe!! men då träffade jag Åsaoch hennes mamma på åhlens typ hehe ,så gick med de på stan och vi for och käkade på ngn mackbar typ :)
Har sovit hos åsa från i onsdags- frdags de var svin roligt igår så såg vi på en svin läskig film som hette my blodey velentine..=)

detta var mitt looov =)
/malin♥
Kommentarer
Anonym

UPPDATERAAA!

2010-03-16 @ 09:15:17
Emelie

Tack för dina rara ord! Jag blev jätteglad! =)

Alltid kul att höra att någon tycker om det man gör!



Ha en härlig helg!

Välkommen tillbaka



kram emelie

2010-03-25 @ 20:17:22
URL: http://emeliealmhager.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild