2010-05-08 ? 13:29:27

Snart sommarlov =)

hejsan
jag vet att jag  är dålig på att upptadera min blogg, men har inet riktigt nå att skriva om heller. men tänkte bara berätta att de inet gick så bra igår ialla fall, och ni som läser och inte förstår detta behöver inte få veta nå heller!!
Moster och hennes barn alltså mina kusiner är här uppe nu, ska vara i tre veckor heheh så kul, har förästen sökt in på höskola till hösten i sunderbyn till hundskötare så man får hoppas att man kommer in då!!

Nu har jag iaf kollat på klader till sommaren på olika ställen, fast tänker lägga upp kläderna som jag vill ha från www.ginatricot.se till sommaren!! här kommer de iaf!!!!


de är de kläder som jag vill köpa då jag har råd heheh!!! // Malin Bohman♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild