2010-11-11 ? 16:18:59

11 november 2010

Hejsan!!

Nu har jag tänkt att lägga in bilder från då Ellinor och Karolin har gjort slingor på mig i8 måndags och i tisdags:)
Imåndags bleb de blonda slingor som jag blev jätte nöjd med och i isdags så blev de röda slingor som också blev bra men de syntes inte så bra men på en del ställen syntes de.. Men mina tjejer är så duktiga på att fixa mitt hår...=)

men här kommer 3 bilder som jag tänkte ladda upp på bloggen så ni får se hur de blev med alla dessa slingor....
Här ser ni från ena sidan där de blev lite mindre blonda slingor.

här är bild på andra sidan med sen kommer de en bild frammifrån typ nu....

här är en bild frammifrån :) hehe

och som sagt så kan jag ej blogga i mogron den 12 november som är en fredag.. För då är man på IDOOL i luleå på arushallen!!! får göra de då jag kommer hem ist!!! :))

ha en fortsatt bra kväll!!!

//mallanbrallan♥
Kommentarer
Anonym

Hallå, har du helt lagt av med bloggandet?

2010-11-21 @ 10:18:31
Anonym

nu var det längesedan du uppdaterade sidan

2010-12-13 @ 17:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild