2010-11-03 ? 21:47:02

3 november

Hejsan!!

Jag har varit ganska dålig på att uppdatera min blogg. Så att jag ahr tänkt berätta lite vad som händer runt omkring mig just nu!!
Har fått avbryta min arbetspraktik hos travtränaren Gunnel Fredriksson som bodde i boden, för att jag hade ingenstans att bo.
Så fick fara hem igen, så nu har jag och min jobbcouch pratat och kommit överäns om att jag måste kolla upp en ny praktikplats där jag vill vara på hemmaplan i vuollerim/jokkmokk, så håller på att fundera ut vars man kan vara.. Om någon har nå förslag så tackar jag inte nej till de såklart, förslag är alltid bra...


och vet ni nu är de bara typ 9 dagar kvar till IDOOOL kommer till Arcus Hallen i LULEÅ längtar typ som fan hoppas bara Minnah, Elin och Olle är kvar så man får se de där i luleå!!

Men nu ska jag berätta en annan sak som jag kom på typ nyss!!
Att de jag ahr funderat över är typ att jag skulle vilja släktforska faktiskt, de skulle vara roligt att kolla vilka som lever eller vilka som är döda i släkten om man har några som man ej visste/vet att man är släkt med, men vet inte om jag skulle orka göra de!! Men ingen har väl dött av att prova/ försöka eller??

men nu ska jag bli bättre på att uppdatera saker på bloggarna mina!!
Har tänkt lägga upp nå bilder på de kläder som jag vill ha/köpa från www.ginatricot.se
så tänkte att ni kanske ville se de, så här kommer bilderna i alla fall!!! :))





ha en bra dag
// MallanBrallaN =)=)=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild