2010-11-08 ? 21:43:10

8 november 2010

Hejsan!!

Idag på dagen har jag inte gjort då mkt, har sovit till elva typ sen gick jag och såg på tv  och satt vid datan ett tag med!! Sen fick mamma främmande av eva fryc de satt och pratade i köket ett bra tag, gjorde de sällskap ett  tag sen gick jag och såg på ett tvprogram kommer inte ihåg vad de hette men de var bra iaf.

Sen så gick jag och mamma ner och slipade väggarna nere i mitt rum så de ska få bli klart någon gång typ!! Vi satte också nå grejs som man fyller hålen med på väggarna som heter spackel typ!!
Sen efter de så kom typ Karolin och Ellinor och hjälpte mig med att sätta blonda slingor i mitt hår, vilket var jätte roligt, de är så duktiga på att både färga och göra slingor på mig. För efter att allt är klart så blir de så fint och bra gjort!!

Imorgon ska de komma med och göra röda slingor som vi egentligen tänkte göra ikväll men klockan lev för mkt osv :)... bilderna kommer imorogn typ, för carro måste skicka de först till mig så ni vet!!!

men nu har jag bloggat lite ikväll iaf, mera kommer väl imorgon:))

/mallanbrallan<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild