2010-10-07 ? 22:37:36

Tråkar!!!

Hejsan!!

Idag har jag inte gjort då mkt vaknade först elva, då gick jag upp och filosoferade, sen skulle jag se en serie som jag har sett typ nästan hela sommaren men då tyckte pappa och mamma att jag skulle göra nå annat än att sitta vid datan eller tven så då pausade jag den... Sen då mamma hade åk till jobbet kring tolv så kollade jag ett tag, men orkade inte se den klart då så pausade den igen.
Men sen efter typ ett gjorde jag en deal med min snälla pappa, och de var att om jag fick se klart serien så kunde jag hänga tvätten och de gick han med på...

Sen så gick jag ner till mitt efter serien slutade la mig i sängen och vaknade då pappa kom ner till tvättstugan och skulle hämnta rena kläder och då klev jag upp igen, satte mig vid datan, laddade hem nå filmer sen efter de så for jag iväg till marjo med familj och hälsade på de... De var länge sedan sen sist alal hade vuxit mkt av barnen och deras vovve mimmi... efter de så gick jag hem och åt middag hade med mig mimmi på en liten promenad.. Sen gick jag hem till de igen, marjo stoppade löshår på mig om blev svin bra...

Och nu sitter jag här igen, ska sova snart ska upp tidigt imorogn bitti typ sju jätte kul : ) eller så inte

// malinbohman<3
Kommentarer
Abbie

sv: I KNOW =D=D

2010-10-11 @ 23:14:00
URL: http://abbiebooi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild