2010-09-07 ? 19:58:21

2010-09-07 IDOOOOLSTART

Hejsan!!!!


IDOOOOOL BÖRJAR IKVÄLL!!!!!!
De var tänkt att Jag, Milla och Una skulle se med varandra ikväll men då har camilla gåttt och fått feber, men de kan hon int1 rå för men de är juh imorgon och på torsdag med så vi får hoppas att vi kan se idol ngn dag innan jag åker ner till umeå igen, så då spelar vi in de ist, så kan jag, mamma ,pappa och lillebror se på de sen....

ÄLSKAR IDOL FRÅN BÖRJAN TILL SLUT!!! Gillar Laila Bagge/Whalgren, Anders Bagge och Andreas Carlsson så jävla mycket de skulle inte vara någon idol utan dem.. och såklart programledaren Perter Jideh!!!!

Här kommer en bild på programledaren och idol juryn!!!
Laila Bagge/Whalgren, Anders Bagge & Andreas Carlssson.. Idol juryn 2010..

Peter Jideh programledaren för idol 2010..

Ha en bra kväll mallanbrallan<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild