2010-09-18 ? 17:48:19

2010-10-18

Hejsan!!

Nu var de jätte längesedan jag gjorde en uppdatering på min blogg jag vet. Är jätte dålig på att blogga då jag har bilddagboken där jag mest skriver vad som händer på dagarna och kvällarna osv!! Men ska försöka skriva här varje dag med, så ni som inte har BDB kan läsa min blogg varje dag hehe!!

I alla fall så har jag varit i umeå nästa 2 veckor nu, de är sköt som tusan att bara fara bort från norrbotten och byta län ett tag. Trivs jätte bra här i västerbotten Umeå. De har inte hänt så mkt under de dagarna jag har varit här nere de var egentligen tänkt att jag skulle göra en percing i läppen i veckan men de blev ej av hon som skulle göra den kunde typ inte så då ska jag vänta till i slutet av månaden och kolla om jag ska göra den då, eller då jag åker till boden/luleå i november, men de kommer bli av kan jag lova er!!!!


Min kusin Erika fyllde 2 år i torsdags då var de den 16/10, tiden går så snabbt och de bara växer och blir stora.. Min andra kusin Olivia hon är nu 11 månader och fyller år snart hon med då blir hon 1 år gammal. De var typ bara nyss bebisar men nu börjar de bli stora tjejer båda två..

Har fått en arbetspraktikplats nu och de är så skönt ska ni veta.. Ska vara hos han jag var och hade min praktik i nian och de är då hos ni som inte vet vad han heter så heter han då Sören Lennartsson och bor i en liten by utanför umeå som heter brattby, dä ska jag vara under nu ett halvår och bara ha roligt lära mig saker om trav osv, har även en häst som jag ska fara och provrida där.

Hästen är en varmblodsvalack på 4 år, han verkar vara en helt underbar häst hoppas de bara funkar mellan oss då..

Ska till barnmoskan på måndag och prata om p-piller osv, ska bli helt skönt att få de..
på tisdag blir de arbetsförmedlingen för att fara på nå som heter jobbgaranti, kommer sitta och lyssna på några pratar om massa saker i en timme på hårda plaststolar hehe men de är värt de!! sen kommer jag få prata med min handledare Lena Persson och då ska jag berätta vars jag ska vara också ska vi fixa med massa papper med..

Mamma frågade mig också här en dag om hon skulle boka biljett till idol som kommer vara på cooparena i luleå. och de gjorde hon så då ska våran familj dig och kolla, de är den 12 november som de är längar så jäkla mkt dit kan jag säga er :)

men nu orkar jag inte skriva nå mera idag!!!
/// ha en bra dag mallanbrallan<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild