2011-01-01 ? 23:59:14

2010-2011

Hejsan!

Förlåt om jag inte bloggat på länge, haft så mkt för mig under jul och nyår. Men kan iaf berätta lite om hur min jul varit för er som inte redan vet de!!

Julen bestod av att vi for och käkade julmiddag hos min Mormor & Morfar och deras katt simba i Porsi. De var jätte roligt och god mat typ :). De bästa på julbordet är typ Gravadlax,Julskinka,Köttbullar och Äppelmos så klart de får man ju inte glöma bort... Sen blev de paketöppning de är alltid lika roligt varje år typ:):)

Jag fick detta: Smink,Pengar,Prynadssaker,Godis osv, men de var mest pengar som jag fick och som jag ville ha..
Farfar och hans fru Cissi gav mig 500:- till att schoppa kläder för så de gjorde jag, handelade på GinaTricot i piteå då jag var där. Köpte: 1 Cardigan, 2 linnen, 1 halsduk, 1 klänning/tunika osv, gick på stan med Elisa och hennes bror Oscar.

Sen då vi började vara klara så ringde jag till Tobbe som skulle komma och hämnta mig på busstationen.Så var hemma hos han från måndag-Onsdag!! De var roligt vi kollade film, badade, raggade runt med hans vänner, gick på stan osv :))
Så de gjorde jag typ under julen osv, sen så under nyår så firade vi med våra bästa grannar :))

Vi åt tre rätters middag.. De blev så gott ni ska få veta vad vi åt med men de kommer typ snart eller nu kommer de.
Förätt: räk/kräft tårta för de som åt de till oss andra blev de Västenbottenspaj som blev super god..
Varmrätt: Smördegsinbakad fläskfile och hasselbacks potatis, med massa olika såser och sallad till de.
Efterätt: Chokladfondy med frukt som man doppade i chokladen.

De var super gott och trevligt sällskap hade man med!! Hela kvällen var super rolig..
Efter vi ätit förätten så gick jag och kajsa på 5 år upp till hennes rum för att spela wii. Hon har ett jätte roligt dansspel till de så vi dansade förfullt, man blev anfådd och fick till slut ont i armarna osv..sen spelade vi nå spel som hennes storebror viktor hade på rummet min bror spelade trummor och jag sjöng sen spelade jag trummor osv..

De har varit ett bra år så nu ska man få ett nytt bra år igen:))

Aja nu är de iaf bara 2 Veckor kvar tills vi syns igen ;))

// BrallanMallan ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild