2011-01-14 ? 21:10:23

Hela veckan i piteå

Hejsan!!

imåndags så åkte jag buss ner till piteå för att hälsa på Tobbe de var jätte roligt typ.. vi badade badtunna, bastade, såg film och var med hans vänner och raggade runt typ.. de var trevligt och riktigt roligt med. Pratade med hans syster med de var roligt, gosade med katten och hans systers (råttor eller om de är möss) typ kmr ej ihåg rikgit vad de var för nå typ...
De har varit jätte roligt att vara där med, men får juh snart träffa han igen så de känns bra hehe!!

Och nu idag så åkte jag hem från piteå, men kmr sakna han typ.. :):):):)
men den som väntar på nå roligt/trevligt får inte vänta förlänge hehe;)

nu tänkter jag inte skriva nå mera typ
// Mallanbrallan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild